Primăria municipiului Aiud lansează conceptul “Made in Aiud”

Încurajarea micilor producători locali, prin stimularea sectoarelor cu potențial de dezvoltare, este o prioritate care face parte din strategia de dezvoltare a noii conduceri a municipiului Aiud. La inițiativa conducerii Primăriei Municipiului Aiud, concomitent cu deschiderea ediției a VI-a a Festivalului International de Folclor Aiud, este lansat și conceptul “Made in Aiud” . Prin intermediul acestui concept, Primăria Municipiului Aiud va pune la dispoziția producătorilor din Municipiul Aiud, care au răspuns invitației de a se alătura acestui concept, un stand, unde vor fi prezentate și comercializate produse “Made in Aiud”. Condițiile pentru ca aceste produse să fie prezente la stand sunt: produsele trebuie să fie fabricate în Aiud, să fie originale și/sau ediție limitată și să poarte logo-ul ”Made in Aiud”. Acest concept promovează producătorii aiudeni de produse tradiționale sau alte tipuri de produse, dorindu-și recunoașterea Aiudului și a produselor sale în contextul internațional. Cu prilejul organizării Festivalului Internațional de Folclor, Primăria Municipiului Aiud lansează imaginea sub care se va desfășura conceptul “Made in Aiud”: o imagine inspirată și ancorată în elementele istorice reprezentative – identificată prin schița turnului Bisericii Reformate Calvine – biserică ce se regăsește în mijlocul orașului Aiud și în jurul căreia se păstrează una din cele mai vechi cetăți urbane din Transilvania (sec. XIII-XVI), Cetatea Aiudului. Amprenta de sub turn scoate în evidență autenticul și “latura personală” aplicată fiecărui produs ”Made in Aiud”, iar fonturile utilizate în logo, încadrate între liniile orizontale și scrisul “de mână”, este utilizat pentru a transmite un aer personal și pentru a da un plus de valoare produsului autentic. Elementele de modernitate și în același timp elementele tradiționale și istorice se împletesc cu eleganță în conceptul lansat de Primăria Municipiului Aiud.

Recomandari

Alte Articole